Chord Dan Lirik Nidji - Dosakah Aku

Chord dan lirik ke dua untuk hari ini datang dari band Nidji lagi dengan lagu Dosakah Aku. Memang penganggur tegar. Kerja buat chord hari-hari. Boleh jadi composer kalau terus macam ni.


Lirik Nidji Dosakah Aku


Lagu ini adalah OST untuk cerita Na O Mei yang tengah disiarkan dekat TV3 setiap petang. Cerita-cerita TV3 sekarang dah banyak guna lagu indon jadi OST. Ye la, lagu indon sedap dengar. Composing lagu pun mantap. Jangan pulak salahkan budak-budak Malaysia yang suka dengar lagu indon kalau lagu negara sendiri banyak yang tak sedap. Tapi tengok sekarang, banyak artis-artis Malaysia yang ambil inisiatif sendiri memasukkan element-element musik indon dalam lagu diorang contohnya Aizat. Dapat sambutan pulak tu. Oleh itu composer-composer dan artis-artis Malaysia sekalian, fikir-fikirkan lah yer. Apa-apa pun, jom layan chord dan lirik Nidji - Dosakah Aku


Artist - Nidji
Song - Dosakah Aku
Chord Author - Pakker


[intro] D  A

    D            
dosakah aku mencintaimu
      A
mendampingimu inginkanmu
    D     
aku menjadi diri sendiri
    A
tak peduli apa kata dunia
D  
ku nanti hari ketika...
A
cinta datang cinta menang
D
jadi sayangku bertahanlah
A
bila terkadang mulutnya kejam


C#m      F#m
peluklah aku
C#m         F#m
Jangan menyerah
    D          E
mereka bukan hakim kita...


        Bm                 D
bintang yang mempertemukan kita
           A              E
cinta yang mempertahankan kita
       Bm              D
oooo...tuhan dengarkan doa
     A              E
dari cinta yang terlarang


Bm  D  A  E
Bm  D  E
D   A  E


          Bm            D
rasa yang mempersatukan kita
           A              E
cinta yang mempertahankan kita
       Bm              D
oooo...tuhan dengarkan doa
     A              E
dari cinta yang terlarang


Bm        D       A       E
cinta dan rasa bersatu di doa
Bm       D       A          E
berharap cinta kita yang terlarang
Bm       D       A           E
berharap cinta kita yang kan menang 



 
You are here:

Photography Services

  • Wedding
  • Portrait
  • Event

Web Development Services

  • Corporate
  • E-Commerce
  • Blog

Contact Me

You can contact me via

  • Tel: 012-9886441
  • Email: azizie@azizie.com
  • Gtalk: ziepakker@gmail.com
  • YM: ziepakker@yahoo.com